31 January 2013

BCard Ittewww Hape?

Warning : Entry hari ni mengandungi gambar yang extra-besaq punya. Sorry kalau lambat loading. Hikss, dengki tauu. :P

Salam, hello guys!

How's your day today?
Mintak-mintaklah everything okay ye dakk.
Aminnn Aminnnnn.

Okay, entry hari ni saje nak cite pasal Bcard ni.
Korang pernah dengar? Tengok? Pegang? Takk?
Takpe, ari ni kite promote Bcard!
Muahahahah, asyik promote je keje aku ni.


Camni lahhh ghupenye sang Bcard ittewwww~ (macam fifi hotfm)
Aku rasa Bcard ni dia banyak adik-beradik lahh.
Yang ni aku apply dekay KRR, ecehh nama pendek tau.
Tapi kena la bayar RM10 untuk seumur hidup.
Hari tu aku gi beli mapin (muffin) kat dorang.
Dapat la less dari RM13++ jadi RM10.

Yang ini dekat KRR kan.
Kejap....


Haaaa tengok. Yang ni dekat Chatime.
Aku apply sebab aku gilaaaaaaaaa minum Chatime.
Untunglah aku tak gila lagi.

Konsepnya si Bcard ni adalah bila korang gi kedai-kedai terpilih nanti.
Korang boleh la guna BCard ni untuk kumpul point.
Dah kumpul point berjuta-juta lemon kan kan, boleh lah di redeemkan point tu sume.


So, apa lagi.
Pergilah anda-anda semua mengapply.
Swipe, Collect, Redeem !
Hendaklah dinyatakan bahawa anda-anda semua boleh redeem online items-items yang terpilih dekat
Nak redeem dekat outlet-outlet dia terus pon boleyyy~
Kalau rajin sikit baca la pape yang patut dekat web dia tu.

Senarai kedai-kedai, tempat-tempat yang boleh guna BCard ni..


Ini la motif aku buat gambar besar-besar.
Sebab nak kasik nampak-jelas-lagi-nyata outlet yang terpilih.

Kesimpulannya :
Jangan apply BCard ni banyak-banyak.
Sebab satu BCard dah boleh guna untuk semua outlet.
Bezanya, kalau korang apply dkt KRR, ghupenye KRR punya.
Kalau apply kat tempat lain, lain la ghupe dia.
Tamak aku ni. T__T
Kalau dia suh bayar, tu sebab kita apply dari outlet.
If nak free, boleh apply online.
Okay?

p/s : hari ni result keluar! apa la gamaknya result aku? iskk =.=

5 comments:

wani izzati said...

ouhh..nice info! nak kena apply lah pas ni :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

nice nice . :)

gud luck untuk result ye :)

Unknown said...

wah! boleh apply kat mana ja ni ?

sahizatul sahimi said...

ouh namanya BCard erk? ada, tp pggil mmber card -__________-

krole said...

wuahh~cam bes lak Bcard ni...nak aply jgkla hihii...mana tau le dpt hadiah~