20 February 2013

Things That I Do When I Get Bored

Assalamualaikum and greetingssss everyone. Wowwwwww, seriously lama tak update blog. Busy lah kot. Alasan yang mungkin sangat typical but please accept it okay? :)


Anyway as the days goes by, now I'm getting familiar with my work life. Not real job, but such a nice experience for me. And I begin to identify, when is my free time, when is my busy time.


Dan bila saya dapat update blog, FREE lah tuuu. YES! (sambil usha kiri kanan)

Dan dan bila saya ada free time, saya sukaaaaaaaaaa sangat bukak web-web yang sangat disukai ramai. When my spelling is long. I really mean it. Saaaaaaaangat suka. (sorry for my attitude. iskk)


Lemme share with you guys. Some of my favourite website. Caution : website ini memerlukan anda 'menderma' sekiranya anda tidak tahan godaan.

1
website untuk girly girly yang sangat menjaga kulit muka. I found this website when I read FatinLiyana's blog. Tak pernah beli but akan beli. (see, itulah derma =_= )

2
website yang bagi semua orang juling. mata berpusing-pusing. sebab tengok kemurahan produk-produk dan tiket-tiket melancong yang affordable. prices are reduces to the MAX!  

3
website yang seangkatan dengan groupon but lebih kepada produk-produk, macam handbags, perfume, etc. juga akan membuatkan mata anda terbuka luas. dan tergoda. trust me. hoho



Jadi, sebelum buka website tu semua, sila check akaun cimb/maybank etc anda. Sekian. (You know what i mean)


p/s : dah nak gajjiiii! Alhamdulillah, and have chance to treat my family to KL Tower. HAPPY! :)


1 comment:

Amaliena Ros said...

dapat gaji adalah masa yang ditunggu...have fun..:)