25 September 2013

Jalan Jalan Ikut Kaki

Assalamualaikum!

Hellooooo guys. Hari ni hari rabu. Baru hari rabu. Kenapa rasa macam lambat je masa berlalu. Ke aku sorang je rasa macam tu? Yuppp, sebab aku melopong je duduk ghumah.

Get back to the topic. Orang kata. Oranglah kata. Kalau ada tahi lalat dekat kaki. Uolsss memang kaki merayap. Betul betul? Masing-masing tengok kaki. Hahaha. Aku takyah tengok. Sebab memang ada punggggg. --"

Memang sebulan sekali. Aku mesti meghajinkan kaki ni menapak dekat KL. Naiklah ktm ke lrt ke bas ke. Memang sampai. Nak jimat minyak lah katakan. Eheeemm minyak dah naik doposen ehemm. Okaaay.

Aku tak lah menyopping diri sangat kalau pi KL. Selalu dok tengok wayang, makan. Tu je sebenarnya. Melainkan memang nak beli pape aku dah tetapkan budgey untuk dibelanja. Iskk. Ikut hati wallet kering. Ehh.

Last week baru je gi KL. Aku duduk tepi tepi KL jeee. So naik ktm sampey sudaaa. Target aku ituari nak beli handbag bowler. Trend dah kot. Kahkahkah. Tapi memang aku teringin nak beg tu. Senang bawak.

Budget untuk beg actually dalam rm60. But aku just dapat beli dalam rm40 sahaja. Lagi rm20 dapat beli bajuuuu. Huntunggggg berjalan kat KL. Kuikui. Harga macam ni valid dekat sungei wang, timesquare dan seangkatannya.

Sooooo. Make sure bila berjlan tu. Nak menyopping. Tetapkan budget. Jalan amek-bayar-amek-bayar je hakaqqq. Hihi. Panjang karangan aku. Dah lahh. Banyak sangat kang jemuusss. Bubaii. Errr nak tempek gambar beg. Buley? :p

3 comments:

Unknown said...

ada jugak,suka tu suka jenjalan,tapi lebih suka duduk rumah,boleh gitu?hehe

thanks ye sudi singgah blog nana,adiahkan klik2 untuk syufa:)

ezy.fia said...

kite pon ade tahi lalat kat kaki..
ptot la suke sgt jln2.. kehkeh

Anonymous said...

oh sama. sye pun ade tahi lalat kt kaki. memang keje asyik nak travel je, bak kata mak saye la ><