26 September 2013

Bila Cuti Rindu Nak Study, Bila Study Rindu Nak Cuti

Assalamualaikum!

Waaaaaaaaaaaaaaaa! Rajin lah pulak aku update belog hari-hari. Dia punya excited update belog tu tahan berapa hari je. Percayalah. Esok lusa tulat tak tahu. Tu tu. Tajuk bukan main berjelaaa.

Ye. Nak kata aku rajin sangat sudy tak jugak. Pemalas pun tidaaaak. Eh eh tak pemalas ke aku? Teeeeeeetttt~ Muahahaha. Actually aku bukan rindu nak study study bagai. Rindu nak rasa environment kat hostel. Minggu depan nak balik dah weyy. Bawok nyaborr. 

Sebelum exam ituari, memasing busy mintak tips/hint untuk final exam dekat lecturer. Masuk je kelas, puan/sir tak ada tips ke untuk kitorang ni? Kuikui. Memang bab ni kami tak malu pun.

Bila ada kelas revision je kelas full. Mengharap lecturer bagi tips. Free marks untuk yang datang kelas penghujung sem. Sebab time-time macam ni selalunya syllabus dah habis. So, nak datang taknak terpulang. Hakaqqqq ni rajin. ececehh. Masuk kolam renang sendiri. Eh?


Bukti pergi kelas revision. =P

Aku nih bukan jenis rajin sangat nak menyalin. Kengkadang tulisan aku sendiri pun aku tak paham. Doktor sangat tulisan tu. Masing masing bawak henpung, iped, teb. Amek je gambar. Senang. And gambar atas ni memang gambar ohsem. Sebab mmg yang ini keluar exam. Tapi aku tak boleh jawab. --"

Apa pun. Time belajar ni lahhh sebenarnya nak rasa banyaknya rehat yang kita dapat. Banyaknya leisure time yang kita ada. Time dah keje kena ikut office hour. Kalau outstation memanjang? Haruu mak. Enjoy life sebagai student. :)

Bila result nak keluar ni? erkk. Kbai.

2 comments:

Aefa Aerisya said...

rindunye zaman belajar dulu.. hukhuk..

Hangul said...

morning, nuffed :D